KM1 met gloeiende hspbuizen, VOLGENDE STAP (Algemeen)

door Maurice ⌂ @, Dordrecht, 29.08.2008, 20:01 (5931 dagen geleden) @ Gert Wouters

Gert,

maar nu dan ook echt proberen met die witte spoel loskoppelen.
Kan toch door interne sluiting de boel om zeep helpen.


Maar goed, denk al met al zo lezende dat de zaak al om zeep is.
Lijntrafo dan wel.

Blijft staan de reden van het defect raken.
Vervang die kleine capaciteiten bij beide buizen PY500 en PD500

PD defect zie je aan het beeld, als dat varieerd bij veranderend licht in de pijp,
is deze buis slecht, gaat tijdje goed maar op den duur begeeft de trafo het.

Ik heb hem niet voor je daar mijn reserve chassis op dat punt al een gat heeft zitten...
deze trafo is toen verhuisd naar de K70, de zweedse k7
Met de nodige andere onderdelen.

Hier tijdens een laatste opstart ergens jaren '94.
[image]


Berichten in deze thread:

 RSS Feed van deze thread

powered by my little forum