Herstellen variac (Techniek Radio/TV)

door Ben Dijkman ⌂ @, Hellendoorn, 10.04.2014, 09:57 (3883 dagen geleden) @ Leo Snoeren
Bewerkt door Ben Dijkman, 10.04.2014, 10:03

Klopt Leo!

Elke tafelhouder heeft niet voor niets een tafelnummer!
Vraag en noteer dat tafelnummer of de naam van de verkoper

Als een tafelhouder daar al moeilijk over zou gaan doen, dan weet je in elk geval al 1 ding zeker:Hij heeft je zojuist wat fouts aangesmeerd

Volgens mij wordt er i.d.d. veel te weinig gebruik gemaakt van de mogelijkheid om een (al dan niet bewust dubieuze aankoop of) verkoper van een nvhr beurs even te melden en zijn gegevens op te (laten) vragen via de NVHR.
Dat is echt niet meteen aan aanklacht tegen de verkoper hoor.
Ik denk ook niet dat een verkoper die te goeder trouw is geweest het erg zal vinden om aangesproken te worden op "een foutje" , integendeel zelfs!

Als er bij de NVHR steeds klachten over dezelfde personen binnenkomen, dan kan de NVHR ook aktie ondernemen en in het uiterste geval zo'n persoon als lid royeren.

Ik ken i.d.d enkele gasten die er al jaren een ontiegelijk potje van gemaakt hebben door willens en wetens "rotzooi" te verkopen voor goed, in de hoop dat de klant het er wel bij zal laten zitten of niet meer weet van wie hij het gekocht heeft.
Juist omdat maar heel weinigen de moeite nemen (uit schaamte?) om de NVHR daarover te benaderen, kon de NVHR steeds niets tegen dat soort "foute" verkopers doen.

Melden bij de NVHR is dus altijd zinvol!

Gelukkig zijn verreweg de meeste verkopers absoluut te goeder trouw, en zijn ze graag bereid om zoiets als dit, keurig netjes met de klant "te regelen".


Het tegenovergestelde komt overigens ook voor........
Klanten die een oud ding kopen voor weinig en dan verwachten dat de verkoper
volledige garantie moet geven op elk "klein kraakje"...


Elke tafelhouder heeft niet voor niets een tafelnummer


Berichten in deze thread:

 RSS Feed van deze thread

powered by my little forum