Lijnsyncronisatie 14 TX 100a (Algemeen)
Dag Francesco,
De spoel heb ik er niet uitgehaald, ik bezit nog een identisch tweede chassis.
Vandaar de foto.
Buiten het beschadigen van regelkern S49/S50, (gleufje voor trimschroevendraaier een stukje afgebroken) is er nog niks aan gewijzigd.
Maar de vraag is nog steeds, wat is het doel van de derde wikkeling (S48) welke over S49 en S50 heen staat op 40,4 Mc? Dit is een spoel met weinig dikke windingen en heeft geen zuiver op de oppervlak meer. Is de Q factor van deze spoel nog OK, of is dit van geen belang ? ==> zie foto vorige posting.
Groeten,
Marc
Berichten in deze thread:
- Lijnsyncronisatie 14 TX 100a -
Marc Van De Voorde,
19.01.2008, 19:55
- Lijnsyncronisatie 14 TX 100a -
Mick,
19.01.2008, 20:26
- Lijnsyncronisatie 14 TX 100a -
Jan Bus,
19.01.2008, 23:01
- Lijnsyncronisatie 14 TX 100a - Marc Van De Voorde, 20.01.2008, 08:58
- Lijnsyncronisatie 14 TX 100a -
Jan Bus,
19.01.2008, 23:01
- Lijnsyncronisatie 14 TX 100a -
Francesco,
19.01.2008, 22:34
- Lijnsyncronisatie 14 TX 100a -
Marc Van De Voorde,
20.01.2008, 08:51
- Lijnsyncronisatie 14 TX 100a - Jan Bus, 20.01.2008, 09:16
- Lijnsyncronisatie 14 TX 100a - ruud, 20.01.2008, 14:48
- Lijnsyncronisatie 14 TX 100a -
Marc Van De Voorde,
20.01.2008, 08:51
- Lijnsyncronisatie 14 TX 100a -
Mick,
19.01.2008, 20:26