GM2884 (Algemeen)
Als dit de GM2884 Mk2 is en er zit geen typeplaatje meer op, kun je hem ook herkennen aan de 'moderne' pijlknoppen, die met een spantang op de as geklemd zitten. De versie uit 1949-'50 heeft geribbelde knoppen uit één stuk met een zijschroefje. Kijk even goed in het schema, waar de gelijkspannings blokkeer-condensatoren zitten en test deze goed op lekkage. Er zitten enkele spoelen in het apparaat, die met haardun koperdraad gewikkeld zijn, die gegarandeerd doorbranden als er gelijkspanning op komt te staan.
Berichten in deze thread:
- GM2884 -
leijssen1,
26.06.2016, 06:47
- GM2884 - Willem, 26.06.2016, 07:19
- GM2884 -
Oldtimer,
26.06.2016, 07:31
- GM2884 -
leijssen1,
26.06.2016, 10:16
- GM2884 -
Henk Waardenburg,
26.06.2016, 11:23
- GM2884 - castafiore2010, 26.06.2016, 11:40
- GM2884 -
Willem,
26.06.2016, 12:30
- GM2884 -
leijssen1,
27.06.2016, 09:21
- GM2884 revisited -
hans,
03.06.2024, 16:40
- GM2884 revisited -
Maurice,
04.06.2024, 00:39
- GM2884 revisited -
hans,
04.06.2024, 01:04
- GM2884 revisited -
Maurice,
04.06.2024, 21:00
- GM2884 revisited -
hans,
04.06.2024, 22:36
- GM2884 revisited - hans, 04.06.2024, 23:42
- GM2884 revisited -
hans,
04.06.2024, 22:36
- GM2884 revisited -
Maurice,
04.06.2024, 21:00
- GM2884 revisited -
hans,
04.06.2024, 01:04
- GM2884 revisited -
Maurice,
04.06.2024, 00:39
- GM2884 revisited -
hans,
03.06.2024, 16:40
- GM2884 -
leijssen1,
27.06.2016, 09:21
- GM2884 -
Henk Waardenburg,
26.06.2016, 11:23
- GM2884 -
leijssen1,
26.06.2016, 10:16