Ervaring met webshop Goodcomponents.com , (Algemeen)
Ik zou gebruik maken van de paypal aankoopbescherming en dus een geschil openen waarin je de situatie beschrijft zoals je hierboven gedaan hebt. Probeer op die manier je goederen alsnog te krijgen ofwel het geld terug vragen. Succes hiermee!
Berichten in deze thread:
- Ervaring met webshop Goodcomponents.com , -
Eleen,
21.09.2017, 09:30
- Ervaring met webshop Goodcomponents.com , -
Florick Wibier,
21.09.2017, 10:24
- Ervaring met webshop Goodcomponents.com , -
Eleen,
21.09.2017, 11:08
- Ervaring met webshop Goodcomponents.com , - Florick Wibier, 21.09.2017, 11:30
- Ervaring met webshop Goodcomponents.com , -
Eleen,
21.09.2017, 11:08
- Ervaring met webshop Goodcomponents.com , -
Maurice,
21.09.2017, 18:16
- Ervaring met webshop Goodcomponents.com , - Ben, 22.09.2017, 08:41
- Ervaring met webshop Goodcomponents.com , -
Roland L,
21.09.2017, 18:52
- Ervaring met webshop Goodcomponents.com , - francois129, 22.09.2017, 03:47
- Ervaring met webshop Goodcomponents.com , - Eduard, 22.09.2017, 17:45
- Ervaring met webshop Goodcomponents.com , -
Eleen,
23.09.2017, 19:10
- Ervaring met webshop Goodcomponents.com , - Ger Fust, 23.09.2017, 20:31
- Ervaring met webshop Goodcomponents.com , -
Florick Wibier,
21.09.2017, 10:24