Afsluiten van onderwerpen en reageren op tips (Algemeen)

door Peter1952 @, 08.08.2020, 19:16 (1357 dagen geleden) @ Theo van Herwijnen

Dit is ook voor mij zeer herkenbaar, ook op een andere manier.

Ik krijg regelmatig vragen per mail en daar probeer ik dan zo goed mogelijk antwoord op te geven. En als ik het niet weet of de vraag ligt buiten mijn “werkterrein” dan verwijs ik naar degene die mogelijk wel een goed antwoord kan geven.
Meestal krijg ik wel een bedankje maar er zijn er ook genoeg die niet de moeite nemen om terug te reageren.

We leven helaas in een tijd dat dingen die een aantal jaren geleden vanzelfsprekend waren, dat nu niet meer zijn. We zullen er helaas mee moeten leren leven.

En wat ook belangrijk is om de vraag goed te formuleren c.q. te vertellen wat het probleem is. Vaak krijg ik van die one-liners, kennelijk gestuurd via een mobiele telefoon, zoals: “Hallo mijn radio is defect. Waar kan dat aan liggen?” Ze nemen niet eens de moeite om zich voor te stellen. En dan verwachten ze nog een goed antwoord ook?

We moeten ons er denk ik maar niet al te druk om maken.

Maar inderdaad, het zou leuk zijn als iemand laat weten dat het gelukt is. En meestal gebeurt dat ook wel. En dan geeft het voldoening dat weer iemand geholpen is.

Groeten,
Peter


Berichten in deze thread:

 RSS Feed van deze thread

powered by my little forum