Reparatie Airline Radio 'Indian' 62-425 1936 (Techniek Radio/TV)
Dag Gerard,
Bedankt voor de opmerking.
De verhuistrafo 230 naar 125 Volt (gemeten) heeft een gescheiden wikkeling.
Primair is een vast snoer naar de 230V netspanning.
Op de secundaire kant heb ik een amerikaanse verzonken contrastekker gemonteerd en hierin past een amerikaanse stekker die via een snoer naar de radio gaat.
Op de secundaire kant staat op de verzonken contrastekker 125 Volt.
Dit verhuistrafo is nu gemakkelijker te vervoeren en wanneer deze vast verbonden zou zijn met het toestel je vlugger éen van de twee laat vallen met dan eventuele beschadigingen.
Het lijkt mij een zo veilig mogelijke oplossing.
mvg
Wim
--
W.H.G. Stuiver
Berichten in deze thread:
- Reparatie Airline Radio 'Indian' 62-425 1936 -
Wim Stuiver,
03.02.2023, 15:33
- Reparatie Airline Radio 'Indian' 62-425 1936 -
gerard,
03.02.2023, 16:19
- Reparatie Airline Radio 'Indian' 62-425 1936 -
Wim Stuiver,
03.02.2023, 16:41
- Reparatie Airline Radio 'Indian' 62-425 1936 -
Peter1952,
03.02.2023, 17:11
- Reparatie Airline Radio 'Indian' 62-425 1936 - Wim Stuiver, 03.02.2023, 17:19
- Reparatie Airline Radio 'Indian' 62-425 1936 -
Peter1952,
03.02.2023, 17:11
- Reparatie Airline Radio 'Indian' 62-425 1936 - ruudtx, 03.02.2023, 17:43
- Reparatie Airline Radio 'Indian' 62-425 1936 -
Wim Stuiver,
03.02.2023, 16:41
- Reparatie Airline Radio 'Indian' 62-425 1936 - Peter1952, 03.02.2023, 16:25
- Reparatie Airline Radio 'Indian' 62-425 1936 -
gerard,
03.02.2023, 16:19