Amroh HV231, de zekeringen (Techniek Overig)
Hoi Harry
Als de zekeringen klappen met de GZ34 eruit is de enige mogelijkheid
die ik kan bedenken een sluiting naar massa in T2 of de buisvoet voor
de GZ34.
T2 moet helemaal "zweven", dus nergens met massa zijn verbonden.
Ook de beide nullen van de HSP-wikkeling van T2 mogen niet met elkaar
zijn verbonden.
Je kan met de zekeringen eruit de weerstand tussen de nul van de
HSP-wikkelingen van T2 naar massa meten. Die moet oneindig zijn.
Is die dat niet dan kan je de bedrading van pen 4 en 6 van de
buisvoet losnemen en de meting herhalen om onderscheid te maken
tussen trafo en buisvoet.
Succes, vrgr, EJ
--
We hebben allemaal twee levens. Het tweede begint als we ons realiseren dat we er maar één hebben.
Berichten in deze thread:
- Amroh HV231, de zekeringen -
Harry G,
28.02.2024, 20:59
- Amroh HV231, de zekeringen - Goldline, 28.02.2024, 21:20
- Amroh HV231, de zekeringen -
ejrietbergen,
28.02.2024, 21:27
- Amroh HV231, de zekeringen -
Onno,
28.02.2024, 21:50
- Amroh HV231, de zekeringen -
Peter1952,
28.02.2024, 21:55
- Amroh HV231, de zekeringen - hans, 28.02.2024, 21:59
- Amroh HV231, de zekeringen -
Peter1952,
28.02.2024, 21:55
- Amroh HV231, de zekeringen -
Onno,
28.02.2024, 21:50
- Amroh HV231, de zekeringen -
Harry G,
28.02.2024, 22:09
- Amroh HV231, de zekeringen -
huub.jak,
28.02.2024, 23:12
- Amroh HV231, de zekeringen - Maarten Bakker, 28.02.2024, 23:44
- Amroh HV231, de zekeringen -
huub.jak,
28.02.2024, 23:12
- Amroh HV231, de zekeringen -
Maurice,
29.02.2024, 01:34
- Amroh HV231, de zekeringen - Harry G, 29.02.2024, 21:14
- Amroh HV231, de zekeringen -
Piet van der Pol,
29.02.2024, 08:59
- Amroh HV231, de zekeringen - huub.jak, 29.02.2024, 10:04
- Amroh HV231, de zekeringen - Harry G, 29.02.2024, 21:10
- Amroh HV231, de zekeringen -
Harry G,
29.02.2024, 21:16
- Amroh HV231, de zekeringen - Goldline, 29.02.2024, 21:35