6L6 versus 6V6 (Algemeen)
De 6L6 hoort er origineel ook in volgens de gegevens in die Doc.
Waarschijnlijk zal die dan wel omgebouwd zijn naar de 6v6 buistypes?
Maar ja ...Hoe kom ik er op simpele wijze achter of dat ook daadwerkelijk zo is?
Berichten in deze thread:
- 6L6 versus 6V6 -
Ben Dijkman,
07.01.2008, 21:32
- 6L6 versus 6V6 -
Paul Brouwer,
07.01.2008, 22:26
- 6L6 versus 6V6 -
Ben Koehorst,
07.01.2008, 23:34
- 6L6 versus 6V6 -
Paul Brouwer,
08.01.2008, 15:05
- 6L6 versus 6V6 -
Ben Koehorst,
08.01.2008, 15:52
- 6L6 versus 6V6 - Paul Brouwer, 08.01.2008, 23:57
- 6L6 versus 6V6 -
Ben Koehorst,
08.01.2008, 15:52
- 6L6 versus 6V6 -
Paul Brouwer,
08.01.2008, 15:05
- 6L6 versus 6V6 -
Ben Koehorst,
07.01.2008, 23:34
- 6L6 versus 6V6 -
Ben Koehorst,
07.01.2008, 23:44
- 6L6 versus 6V6 -
Ben Dijkman,
08.01.2008, 18:29
- 6L6 versus 6V6 -
Leo Snoeren,
08.01.2008, 18:44
- 6L6 versus 6V6 -
Ben Dijkman,
08.01.2008, 20:43
- 6L6 versus 6V6 - Ton Mijnster, 08.01.2008, 20:56
- 6L6 versus 6V6 -
Ben Dijkman,
08.01.2008, 20:43
- 6L6 versus 6V6 - Willem.H.N, 08.01.2008, 19:32
- 6L6 versus 6V6 -
Leo Snoeren,
08.01.2008, 18:44
- 6L6 versus 6V6 -
Ben Dijkman,
08.01.2008, 18:29
- 6L6 versus 6V6 -
Paul Brouwer,
07.01.2008, 22:26