6L6 versus 6V6 (Algemeen)
Hallo Ben,
Als je meer in een buis mag stoppen, Zal er ook wel meer uitkomen denk ik zo.
Als dat niet het geval is heeft het weinig zin om meer vermogen aan een buis toe te voeren.
Als je op RM.org bij deze buizen kijkt, zie je ook dat het max. afgegeven vermogen (na UGT) voor de 6L6 6,5W en voor de 6V6 4,5W is.
Groet,
Paul
--
Berichten in deze thread:
- 6L6 versus 6V6 -
Ben Dijkman,
07.01.2008, 21:32
- 6L6 versus 6V6 -
Paul Brouwer,
07.01.2008, 22:26
- 6L6 versus 6V6 -
Ben Koehorst,
07.01.2008, 23:34
- 6L6 versus 6V6 -
Paul Brouwer,
08.01.2008, 15:05
- 6L6 versus 6V6 -
Ben Koehorst,
08.01.2008, 15:52
- 6L6 versus 6V6 - Paul Brouwer, 08.01.2008, 23:57
- 6L6 versus 6V6 -
Ben Koehorst,
08.01.2008, 15:52
- 6L6 versus 6V6 -
Paul Brouwer,
08.01.2008, 15:05
- 6L6 versus 6V6 -
Ben Koehorst,
07.01.2008, 23:34
- 6L6 versus 6V6 -
Ben Koehorst,
07.01.2008, 23:44
- 6L6 versus 6V6 -
Ben Dijkman,
08.01.2008, 18:29
- 6L6 versus 6V6 -
Leo Snoeren,
08.01.2008, 18:44
- 6L6 versus 6V6 -
Ben Dijkman,
08.01.2008, 20:43
- 6L6 versus 6V6 - Ton Mijnster, 08.01.2008, 20:56
- 6L6 versus 6V6 -
Ben Dijkman,
08.01.2008, 20:43
- 6L6 versus 6V6 - Willem.H.N, 08.01.2008, 19:32
- 6L6 versus 6V6 -
Leo Snoeren,
08.01.2008, 18:44
- 6L6 versus 6V6 -
Ben Dijkman,
08.01.2008, 18:29
- 6L6 versus 6V6 -
Paul Brouwer,
07.01.2008, 22:26