Mechanisme Dual 1002F (Techniek Overig)
Beige nokje is alleen maar tbv afslag mechaniek.
Detectie einde plaat tikt armpje deze nok aan en activeert de afslag.
Dat direct weer afslaat betekend dat automaat niet vrij komt, vrij loop.
Goed bestuderen van mechaniek is wel een vereiste.
De opening in de beige schijf lijkt mij alleen ten doel van slip.
Indien mechaniek vast blijft staan en er wat tegen de nok blijft staan
wordt door veer werking ruimte in beige schijf en gaat mee draaien over de as.
Verder niets van doen met jouw fout.
Heb alleen een foto onderzijde,
Daar zie je wel het zwarte tandwiel in de vrijloop stand staan.
Dit wiel wordt door plateau continu aan gedreven.
Via activatie krijgt commandowiel - wiel met ontbrekende tanden, een zetje
en wordt verder bediend door zwarte tandwiel.
Kennelijk komt deze niet terug in de vrij stand, en dan blijft inderdaad
de pickup in een loop.
Berichten in deze thread:
- Mechanisme Dual 1002F -
Beach11,
27.10.2018, 16:27
- Mechanisme Dual 1002F -
Maurice,
27.10.2018, 17:03
- Mechanisme Dual 1002F - huub.jak, 27.10.2018, 17:17
- Mechanisme Dual 1002F -
Dirk 63,
27.10.2018, 17:14
- Mechanisme Dual 1002F - castafiore2010, 28.10.2018, 08:20
- Mechanisme Dual 1002F -
Beach11,
28.10.2018, 12:10
- Mechanisme Dual 1002F - huub.jak, 28.10.2018, 14:02
- Mechanisme Dual 1002F. Gelukt! - Beach11, 28.10.2018, 15:54
- Mechanisme Dual 1002F -
Maurice,
27.10.2018, 17:03