Mechanisme Dual 1002F (Techniek Overig)
Je moet inderdaad alle smeerpunten checken; je kunt vaak al aan randjes vet zien, of het vet uitgedroogd is. Soms kan er ook vet of olie uitgevloeid zijn naar plekken, waar juist geen vet moet zitten. Dit is soms het geval bij de slipkoppeling, die de arm bedient. De arm wil namelijk in principe altijd naar de kleinste plaatdiameter (45t.) toe maar wordt meer of minder tegengehouden door nokken die bediend worden door het instelmechaniekje van de plaatdiameter, die handmatig of automatisch ingesteld worden. Dit laatste is bij jouw wisselaar overigens niet het geval zo te zien. Bij HiFi engine kun je misschien exploded views vinden van Dual wisselaars, die lijken op de 1002, anders wordt het een kwestie van puzzelen. Doe dit met geduld en leg het ding weg als je er niet meteen uitkomt en ga later op je gemak weer verder. Wanneer je vlug-vlug resultaat wilt, maar je vaak dingen kapot.
Berichten in deze thread:
- Mechanisme Dual 1002F -
Beach11,
27.10.2018, 16:27
- Mechanisme Dual 1002F -
Maurice,
27.10.2018, 17:03
- Mechanisme Dual 1002F - huub.jak, 27.10.2018, 17:17
- Mechanisme Dual 1002F -
Dirk 63,
27.10.2018, 17:14
- Mechanisme Dual 1002F - castafiore2010, 28.10.2018, 08:20
- Mechanisme Dual 1002F -
Beach11,
28.10.2018, 12:10
- Mechanisme Dual 1002F - huub.jak, 28.10.2018, 14:02
- Mechanisme Dual 1002F. Gelukt! - Beach11, 28.10.2018, 15:54
- Mechanisme Dual 1002F -
Maurice,
27.10.2018, 17:03