Ernstige problemem met t.n.t ?! (Algemeen)

door Ben Dijkman ⌂ @, Hellendoorn, 15.08.2008, 10:01 (5945 dagen geleden)

Steeds vaker krijg ik Email van klanten die vragen waar of hun bestelling blijft.
Dat terwijl ik er juist uiterst secuur aan ben om bestellingen zo snel mogelijk
na betaling op de post te doen.Met --duidelijk adres van de klant en de afzender-- erop.!
De porto word na weging er door het postfiliaal op gedaan.Wat kan ik nog meer doen?
Het lijkt er onderhand wel op dat je van geluk mag spreken als een briefpoststuk binnen 1 (5 werkdagen)week ook daadwerkelijk aankomt.
Soms is het poststuk na weken volgens de klant nog steeds niet aangekomen!
Tja ,wat moet je dan?
Ik doe doorgaans niet kinderachtig, en stuur dan maar voor een 2e keer de goederen (gratis) op (het is tenslotte maar hobby en de klant is koning nietwaar?)met de mededeling aan de klant dat als het eerste poststuk alsnog aankomt, het aan mij terug te sturen.

Ik krijg NOOIT iets terug:Noch van de klant noch van de post!

Moet ik dan maar alles aangetekend gaan versturen?
Het is toch van de zotte dat een poststuk zo vaak zoekraakt en niemand weet waar het gebleven is?:FY: :FY: :FY: :FY:

Het is geen doen meer nu om nog langer een gratis 2e zending naar de klant te sturen als het eerste eens niet aangekomen is.Ik houd van een goede service maar er zijn grenzen!!

Bij deze:Of ik stuur het voor eigen risiko klant op.
Of ik doe het aangetekend en dat natuurlijk voor rekening voor de klant.
Dat terwijl het de fout van de posterijen is,en die er nu ook nog voor beloond gaan worden doordat we nu voor dure bezorging moeten gaan kiezen om een normale service te verwachten.


T.N.T ga je schamen!


Berichten in deze thread:

 RSS Feed van deze thread

powered by my little forum